Hejhejhej jag har det asbra i London!

Jag har funderat lite och kom fram till att jo, det kan vara en bra idé att blogga nu när mina nära o kära undrar vad jag gör/hur jag mår stup i kvarten. Så nu tänkte jag börja skriva lite i min nedgångna fotoblogg för att dels dra ner på mina mobilkostnader (det kostar rätt mycekt att smsa till Sverige) och dels för att det är rätt kul för mig själv att läsa om min London vitelse i efterhand. Det kommer bli mycket bilder och lite prat.
Som rubriken lyder har jag det väldigt bra i favoritstaden! Dagarna ser lite olika ut, men de brukar oftast innehålla: sovmorgon, lek med barnen, hjälpa till med diverse olika sysslor, träffa Alex, vandra omkring i staden, äta och hänga på olika pubar, och sen tuben hem, läggdags. Jag gillar det och saknar inte sverige alls efter så där 5 dagar... Dock har jag en liten back up-plan ifall hemlängtandet skulle komma smygande, planen lyder så här: http://www.totallyswedish.com/en/london-store HEJ Ballerina kladdkaka! HEJ Oboy! Jag kommer trivas (dessutom finns det grymma cupcakes-fik).



Carnaby street




En kvällspromenad









Covent garden
En uggleklocka!



En Oreo-cupcake! 



En Alex



Det var allt för den här gången!

Puss hejdå! 



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Härliga bilder! Cupcaken ser god ut!?kram mamma

2011-09-04 @ 11:12:42
Postat av: Madde

Den är god! Tro mig :) Kram!

2011-09-05 @ 00:25:53
URL: http://madeleinemalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0