4 och 5 September

Tänkte sammanfatta dagarna lite kort. Igår träffade jag en annan svensk au pair, Mimmi, som bor runt hörnet. Vi käkade (än en gång blir det mat) Frozen youghurt på Snog vilket var riktigt gott! Vi gick därefter runt lite, mötte upp Alex och hamnade sedan på Ripley's Believe it or not!, väldigt udda ställe med konstiga saker som spegellaburinter, uppstoppade tvåhuvade kalvar, riktiga woododockor gjorda av människohuvuden, porträtt gjorda av fjärilar mm, lite smått creepy.

Idag har jag inte hunnit med så mycket utöver au pairandet. Tog tuben till Oxford street och hjälpte Alex att hitta jobbkläder, bland annat inne på kaos-Primark. Underbart att de flesta klädbutiker har öppet till 20.00! Det är lite skillnad från vad jag är van vid. 

Jag har inte tagit några nya bilder, så laddar upp en från Covent Garden som är ett par dagar gammal. 







Kommentarer
Postat av: Linnea

tack o lov att du börjat uppdatera! jag saknar dig även fast jag har din garderob! Puss på dej! :* <3

2011-09-06 @ 18:43:36
Postat av: Madde

haha, skönt att höra! :) Jag har det jäkligt bra och trivs som fisken! :) Tvinga mamma o pappa till att hälsa på så ska vi shoppa massa vintage! Puss<3

2011-09-07 @ 00:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0