3 September 2011

Jag har lite smått glömt bort vad vi gjorde den tredje september, men vi tog iallafall en trip till Camden och åt, vi började, eller rättare sagt, jag började (för Alex förstår inte riktigt grejen med bakverk och choklad) med att äta en asstor munk med choklad, sen en pizzaslize till förrätt, sen restaurang på det. Kanske borde starta en matblogg istället, eftersom det är ett återkommande ämne i varje inlägg... Btw, om ni inte känner igen mig när jag kommer hem är det nog för att jag har tillbringat för mycket tid i Camden efter klockan 18 (då rear många ut mat) och väger ungefär 150 kg, för jag förstår inte hur man kan gå förbi ett munkstånd med nybakade halvkilosmunkar för 50p(ca 5kr), utan att köpa!?

Vi ses då! 

- Och ja pappa, jag ska börja träna!

 


Träffade på en businessman mitt i turistsmeten på Piccadelly Circus.



Kommentarer
Postat av: sof

FAn va najs! När jag kommer ska vi testa alla smaker :D



Munkprovning det nya vinprovning?

2011-09-05 @ 21:21:24
URL: http://zufi.blogg.se/
Postat av: madde

ja för man lär bara kunna ta ett bett, sen behöver man spotta ut det om vi ska prova alla, precis som i vinprovning, annars lär vi sprängas.

2011-09-05 @ 22:42:11
Postat av: Allibrall

2011-09-08 @ 20:42:49
Postat av: Allibrall

Du är för go du Madde! Saknar dig vad har Alex för jobb? Puss kram allibrall hoppas du snart kommer hem!<3

2011-09-08 @ 20:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0