Sista november 2011



Old mc donald had a cow... 
Nej usch nu börjar det gå utför.

Men det är inte alla Mc donalds som har en egen väg!


Idag har jag kokat chokladkola och försökt locka fram lite julkänsla, men det är inte lätt när det är flera plusgrader ute. Är lite smått avundsjuk på Alex som hör julmusik 8h om dagen. Blir nog ett Harrodsbesök till helgen, jag vill ha choklad och strosa runt i julavdelningen en timme eller två eller typ 5 min. Det börjar även bli dags med julklappshopping, så får väl än en gång, mot alla mina principer, pressa mig in i tuben bland tjugoelvamiljarder människor för att ta mig till oxfordstreet i helgen och slåss med åttahundratriljarder andra människor som också tänkt fira jul i år. 

Huuu jeda mig London!

Tur för dig att alla dina bra egenskaper väger så mycket mer! 








Kommentarer
Postat av: Allibrall

Härligt att höra att julen är på väg :)

Längtar tills du kommer så vi kan baka :) <3

Fina bilder har du fixat dom med photoshop :)?

Kram din brucha Allibrall ^^

2011-12-02 @ 12:39:53
URL: http://allibrall.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0