8/1 kultur- och promenadsöndag med Louise

Även en dag den här helgen tillbringades med Louise. Vi började med Soho och besökte sedan National Portrait Gallery och avslutade dagen med ett par timmars promenerade. Bra söndag med andra ord. Känner verkligen att jag borde försöka blogga om de olika händelserna precis efter de inträffat då mitt minne är kort... TUR att jag har min kamera! Puss!





Hittade ett ytterst originellt fik! not.
Btw, lägg märke till regnbågen och lepriconen på tvn i baren mitt emot, märkligt.. Tror jag har ca 10 foton på olika regnbågsfärgade saker från den dagen som alla var tagna inom loppet av 10 min, inte dåligt Soho, inte dåligt! Saknade dock unicorns.

 

 



China toooown!




Trafalgar Square




En Louise i en telefonkiosk.




Lille Bennie!




En turist.




London Eye.






Kommentarer
Postat av: Mamma

Härliga bilder!

2012-01-14 @ 09:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0