7/1 Portobello Road Market

Har hittat ytterligare ett favoritställe, här kommer jag spendera mycket av min lediga tid! Till och med resan dit är toppen. Att åka genom ett soligt London längst fram, högst upp i en dubbeldäckare är som sagt bland det bästa jag vet!  

Okej, lite wikipediafakta till er ovetande :  http://en.wikipedia.org/wiki/Portobello_Road#Portobello_Road_Market, och för er som inte orkar läsa eller förstår sig på engelska så är Portobello road market alltså en gata i Notting Hill full av mysiga affärer där det även pågår dagliga marknader, mest känd och enligt mig mest värd är antikmarknaden. klart slut.






Oh juste! Jag träffade på John Lennon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0