23 och 24 Januari

Både igår och idag har jag varit i stort sett ledig, väldigt skönt då jag har dragit på mig en rejäl förkylning. Igen. Tyckte att det var länge sedan jag var sjuk nu, men när jag tänker efter har det bara gått typ 3 veckor... Måste försöka äta bättre och börja träna mer så jag kan stärka mitt imunförsvar ordentligt! I vilket fall, så har jag haft turen att vara ledig samtidigt som Alex, vilket inte händer särskilt ofta överhuvudtaget. Tror vi har haft ca 4 heldagar tillsammans sedan han började på Harrods i mitten av oktober, ganska jättedrygt. Men igår åkte vi i allafall till Camden och mös!  Jag provade Siciliansk snabbmat, var som små friterade knyten som innehöll olika saker, bla pizza, risotto, köttfärs, potatismos mm. Väääldigt gott! Sicilianerna tog till och med en bild på mig med maten till deras hemsida, har dock inte lyckas hitta den än.


Efter camden åkte vi hem till Alex och kollade på New Girl och Smurfarna!
En bra väldigt dag! Puss!





Kommentarer
Postat av: allibrall

Hej kära syster! ♥

Sitter hemma i Sverige och sakanr dig men snart kommer vi! Men du vart/vem har gjort din header/design kära systerdyster! Puss kram svara på min blogg när du har tid! ♥ Pussssss♥

2012-02-01 @ 19:44:30
URL: http://allibrall.blogg.se/
Postat av: Maddiikläd

Hej hejhej! Jag saknar er med, ska bli kul att ses snart igen! Jag har gjort min design själv, headern är gjord i Photoshop! Puss<3

2012-02-02 @ 13:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0